7 Şubat 2012 Salı

Nişastalı Un kurabiyem

Akşam üzeri tüm hazırlıklarım bitti demişken sevgili kuzenim konuşma arasında un kurabiyesi yapacağını söyledi ve aklımı çeldi :)
Uzakta olsakta aynı anda farklı yerlerde yapmaya karar verdik.Hangimizin ki güzel oldu bilemem ama beraber yapıyor olmak keyifliydi. Kalıp kullanmayacağımı söylemiştim ona bakın bakalım düğmelerim nasıl olmuş :)

1 paket margarin 
1 su bardağı pudra şekeri
1.5 su bardağı buğday nişastası 
alabildiği kadar un



Ben pek tariflere birebir uymayı sevmiyorum:) 1 paket margarinden birazcık kırptım. 1 su bardağı pudra şekeri ve 1.5 su bardağı nişasta ekledim.Alabildiği kadar un ile başladım yoğurmaya 

Hamurumuz kıvama geldii artık şekil vaktii 

Kalıp kullanmayıp su bardağı ile önce yuvarlaklar kesip etrafındaki fazlalıkları alıyoruz.

Hepsi kesildikten sonra bir küçük boy olan  çay bardağı ile kenarlarına çerçeve yapıyoruz .

Daha sonra pipet yardımı ile deliklerimizi oluşturduk mu düğmelerimiz hazırr :))


180 derecelik fırında üstleri hafif pembeleşene kadar pişiriyoruz . 



9 yorum:

cicibiciseyler.com dedi ki...

düğmelerini yesinler senin..=)
pek tatlı gorunuyorlar canımmm

nurr dedi ki...

AMA AMA BU BENİM AKLIMA GELMEDİ HİÇÇ :)) ELLERİNE SAGLIK HARİKA GÖZÜKÜYORLAR :)

Satır Arası dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun blogunuz. Hoşgeldiniz. :)

yeni hayat dedi ki...

Hoşgeldin Nissaca;) un kurabiyesi en sevdiğim kurabiyedir, düğme görüntüsü ne güzel olmuş ben de bundan sonra öyle yapayım...

Gurme Şirine dedi ki...

kurabiyelerin çok şık olmuş çok beğendim bu düğme modelini bende deneyeceğim :)))
ellerine ve emeğine sağlık :))

* NiSsACa * dedi ki...

Çok teşekkür ederim hepinize :) Aranıza girmiş olmaktan bende çok mutluyummm :)

ilk yagmur damlası dedi ki...

hoş geldin düğmeli kurabiyeler çok yaratıcı bayıldım bende beklerim

Adsız dedi ki...

Cicibici seyler hiçte abartmamış :)) blogunu coK sevdim . Banada beklerim.

Gelin Ayşe dedi ki...

:)) dugmeler cok guzel gorunuyooor :)